top of page

Széchenyi 2020

Képzések  megvalósítása a társaság további sikeres működése érdekében

VEKOP-8.5.3

Szechenyi2020.jpg
szechenyi2020.png

Kedvezményezett neve: GATE Szerviz Kft.

Munkahelyi képzések támogatása mikro, kis- és középvállalatok munkavállalói számára:

Szerződött támogatás összege; képzési költség támogatás: 14.484.164 Ft

  • Vezetői eszköztár kialakítása frissen kinevezett vezetőknek – 24 órában – 1 csoportban – 12 fővel

    • A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a vezetői szerep koncepcióját, képesek legyenek azonosítani a saját vezetői szerepükben akulcspontokat. További cél, hogy megismerjék a helyzetfüggő vezetés modelljét és képesek legyenek azt a mindennapi munkaéletükben használni.

    • Tervezett befejezési dátum: 2020. 03. 12.

  • Vezetői készségek fejlesztése szakmai környezetben - 24 órában – 1 csoportban – 12 fővel

    • Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő a coachingbanhasználatos technikákat megismerve és alkalmazva gazdagítsa saját vezetői eszköztárát.

    • Tervezett befejezési dátum: 2020. 04. 03.

  • Ön- és emberismeret Enneagram alapokon – 24 órában – 1 csoportban – 13 fővel

    • A képzés célja, hogy a résztvevő megismerje a konfliktus és konfliktuskezelés alapvető témakörét (fogalma, megnyilvánulási formái, okai),elsajátítson különféle konfliktuskezelő technikákat, amelyek sikeres alkalmazása hozzásegítik az asszertív konfliktuskezeléshez.

    • Tervezett befejezési dátum: 2020. 04. 02.

  • Együttműködési képességek fejlesztése – 20 órában – 1 csoportban – 16 fővel

    • Az egész életen át tartó tanulás egyik kulcspontjának nevezhetjük önmagunk megismerését. Ahhoz, hogy hatékonyak legyünk a mindennapi életünkben és a munkahelyünkön egyaránt fontos, hogy kellő önismerettel rendelkezzünk. Ehhez nyújt segítséget és tudáselemeket eme képzés. A képzés célja, hogy a résztvevők megismerhessenek együttműködési technikákat.

    • Tervezett befejezési dátum: 2020. 02. 19.

  • Kommunikációs és konfliktuskezelési kultúra fejlesztése szakmai környezetben – 20 órában – 1 csoportban – 17 fővel

    • ​A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi csoportjain belüli: pl. társadalmi, munkahelyi,közösségi, közösen megoldandó feladatok, problémák kezelését. A      résztvevő képessé válik a különböző csoportszerepek megkülönböztetésére. A képzésen résztvevő meg tudja állapítani a kompromisszum és a konszenzus közötti különbséget, és képes lesz a harmonikus együttműködő munkakörnyezet kialakítására.

    • Tervezett befejezési dátum: 2020. 04. 07.

  • Stresszkezelés, well-being szakmai környezetben – 20 órában – 1 csoportban – 14 fővel

    • A képzés célja, hogy a résztvevő megismerje a konfliktus és konfliktuskezelés alapvető témakörét (fogalma, megnyilvánulási formái, okai),elsajátítson különféle konfliktuskezelő technikákat, amelyek sikeres alkalmazása hozzásegítik az asszertív konfliktuskezeléshez. A képzés további célja, hogy a résztvevők értsék az eu-stressz és a dissztessz közötti különbséget, felismerjék saját stresszfaktoraikat és preventív és reaktív technikákkal képesek legyenek csökkenteni a káros stresszt az életükben.

    • Tervezett befejezési dátum: 2020. 04. 24.

  • Ügyfélkapcsolati készségek fejlesztése szakmai környezetben – 24 órában – 1 csoportban – 13 fővel

    • A képzésen részt vevő képes legyen azonosítani a csoportszerepeket, érzelmeket, szükségleteket, működő kommunikációs stratégiákat és az együttműködés egyértelmű jeleit.

    • Tervezett befejezési dátum: 2020. 05. 07.

bottom of page